Yeah

Hej på er, förlåt för min keffa uppdatering men idag har det varit lite kaoz. När jag kom hem så blev det en lång pratstund med mormor och morfar på telefonen, sen la jag mig. Mamma kom hem för en timme sen, vi åt precis pasta sallad, och då fick jag veta att hon kände precis som mig om min "kära" lärare :) Alltid bra med stöd. Nu ska jag gå och räkna matte med henne. Förresten, Malin kom och berättade för mamma och mig när vi var i skolan att jag fick VG + på min uppsats! :) Är jätte nöjd. Jag kommer tillbaka snart! Den här veckan kommer säkert vara dunder. Gymma, göra mina läxor osv. Tro mig, när jag väl gör mina läxor älskar jag det. Mår så bra efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0