Yale

Jag hade en "privat" undervisning idag, blev jag, Lotta & Torbjörn i två timmar eller något, skönt. Missade rasten, hade inget för mig så, sen missade jag 50 minuter av matten! Ännu skönare. Jag gillade matten, men nu är det massor med komplicerade saker som har kommit fram, så då.. ja. Svenskan var helt okej, vi gjorde ju som sagt inget. Blev bara spel på mobilen. Mamma hämtade mig, kom hem och åt kebab. Vi har lite besök just nu.. jag sitter uppe och skriver statistik, och bloggar som ni kanske ser. Lyssnar på Parkers Spotify musik, och bara.. tar det lugnt. Hoppas verkligen dom här människorna åker snart, jag orkar inte missa optik grejen. Nu får ni en till bild på böcker & te, haha.. hos Lotta iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0