Who owns my heart

Jag har en fråga. Jag vet att det är dåligt att snacka skit om folk, men tycker ni att det är okej att snacka skit om någon som har snackat skit om er? Ska jag vara ärlig, så hatar jag att snacka skit, men om den personen har snackat bakom mig och leker min "bästa vän", (jag känner inte så för den, exempel) så är det okej. Man mår bättre av att släppa ut allt. Jag vet att det inte låter bra, eller okej. Men tänk efter. Och nu menar jag inte snacka skit yani fett trash talkigt, utan bara säga typ vad man tycker om den personen. Inte typ säga abow värsta h*ran hon äääärrr. Inte så. Palla. Och bara det inte är "mobbning" snack.

Kommentarer
Postat av: Afi

MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIkoshaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2010-11-14 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0