Whenever

Hej hej, är skit trött haha när jag kom hem somnade jag. Som sagt kom jag tidigare till skolan, för att jag ville räkna matte, det var det smartaste jag har gjort på länge, för att jag lärde mig så mycket på så lite. Hans och Erik satt och undervisade mig. Erik hade samtal så han kom också tidigt. Det var en kul undervisning, och som sagt lärde jag mig mycket. Senare så hade vi en lektion med Torbjörn, där vi rotade lite i hans väska, sen blev det teknik med Hans, där jag kommer få VG, är jag väldigt säker på. MVG ritningarna orkar jag inte göra, det är för mycket. VG eller VG- minus blir det iallafall, är ju redan godkänd :) På livskunskapen hade vi Syv, nej ursäkta, Kristina, haha asså så synd om henne, jag visste ju inte att hon inte hette Syv.. det betyder studie- och yrkesvägledare. Vi spelade lacrosse på gympan, där Elias fick sin klubba in i knät/benet så nu sitter han i rullstol. Kul va? Niels fick även lacrosse bollen eller klubban i hans nuts, så han låg och bölade på golvet några minuter och såklart dog jag av garv och peppade honom att komma upp och fortsätta, asså jag dör så kul det vaaaar! Sen var det matte då jag hade prov och tjejerna hade undervisning, något som jag inte behövde ta hem, eftersom att jag redan kan potenser jätte bra.. Mamma hämtade mig, vi pratade lite och hon förklarade varför en viss person är sur på mig, yani, J *host* on. Han har blivit pappa och har fått för mycket luft. Nu ska jag köpa sushi med mamma, sen ska jag beställa hem lite piercingar, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0