This is the way I live

Orkar inte blogga så mycket, ingenting händer här hemma. Orkar inte gå på bio, sitter och planerar min Dubai resa istället <3 Åh, fick precis reda på att det finns Claire's där, det är typ en affär som finns överallt, förutom Sverige.. det finns massor med piercingar, smycken, notebooks, leksaker, kläder, fast det är en liten affär! Det finns punkiga saker, smink, jätte fina grejer. Jag köpte min Johnny Depp kudde där ifrån <3 Och massor med grejer har jag också där ifrån. Är jätte glad. Ska köpa massor med grejer, speciellt till Chazz och Näzz, för Chazz har piercing, som ni alla vet och jag ångrar att jag inte köpte den där dödskalls piercingen till henne..

Kommentarer
Postat av: parkering

men punktshop!!! :D

2010-11-21 @ 19:46:11
URL: http://parkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0