So we back in the club

Imorgon blir det Gränby, antagligen fika för o planera någon Los Angeles resa. Vet inte hur det kommer gå, eftersom att.. ja, jag har några krav. Ja ja, jag hoppas allt går som det ska. Ber för mig själv just nu, haha. Orkar inte vandra runt i Orange County, jag ska hem till Santa Monica. I alla fall, no more talk about that. Sen blir det nog shopping, måste köpa en ny kräm, och kanske nåt serum för ögonfransarna som jag har tänkt på att köpa. Sen Mafia II! Please, pretty please? Såhär ser det ut där jag bor i USA, när man kommer ut från dörren :) Kan visa er runt någon gång, jag vet att jag redan har laddat upp den här bilden, men jag tänkte bara visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0