Scars

Hej hej! Är hemma nu, vi åkte till Forumgallerian på väg hem där det var tjej kväll, så man fick gratis parkering, 20-50 % på allt, men bara för tjejer. Fan va schysst! Yani taskigt! Haha, ja, visst, kul att få lite rabatt och så, men männen då? Jaja, jag tycker det var taskigt iallafall.. haha "om männen får högre lön, ska vi kunna få handla billigare". Vi letade efter min jacka, som bara fanns i M där, så dom ringde upp där vid IKEA, och där hade dom den sista S i hela Uppsala, så den köpte vi! Den är otroligt skön, man somnar nästan i den. Sen körde vi in till Max, tog med oss lite mat hem, det blev massor med mat! Mums. Pratade lite med morfar när vi kom hem, sen så frågade mamma om jag såg nå bajs på golvet, jag sniffade mig bokstavligen fram under till bordet där nere, och såg att min älskade bebis hade klämt ut åtminstone tio bajskorvar. Så dom fick man plocka upp! Hahaha, couldn't help but squeeze them a lil' bit.. helt hårda men färska. Yäää. Jaja, nu ska jag hitta mitt kompass papper! Vi ses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0