Oh kay

Kom precis ut ur duschen, är så arg, jag vill bara slita av mitt hår, eller klippa sönder det. Kära läsare, snälla. Fråga inte mig "OMG Nadia, vad har hänt", det är ingenting man vill prata om. Jag tar sällan upp sånahär grejer här på bloggen, för jag gillar det absolut inte. Men nu säger jag det en gång till, för ni vet att jag redan har skrivit det. Om något har hänt, snälla, kom inte och fråga mig vad som har hänt unless I tell you face to face. Ni får ju tänka efter själva, ni kanske inte orkar bli frågade "åh blev du skjuten igår? Nämen, ahopp, hejdå!", jag har inte blivit det, nej. Men det var ett exempel. Så känner jag. Så sluta. Tack om ni vill stödja mig, men allvarligt talat, asså allvarligt talat, vad kommer det göra? Kommer det göra saken bättre? Nej. Det som händer är att jag säger det till dig, och du leker omtänksam & går och säger det till den andra bredvid dig. Så för sista gången, sluta.. fråga. Nu ska jag sova i min Totti tröja. Ha det bra, vi ses imorgon.
Vi kör på en fjortis redigerad bild. Jag var fett irriterad på Nadia. Elr? Du är den enda som förstår.


Kommentarer
Postat av: nadia penis

älskar dig!! <333

2010-11-19 @ 00:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0