Neutrogena

Hej till dig. Kom precis hem, det har varit en otrolig lång dag. Är stolt över mig själv, även om jag hade lite feber så gick jag till skolan. Torbjörns tvekande (han ville ju att jag skulle stanna kvar, så han sa nej..) efter han kände på min panna gjorde det officiellt, I had a fever. Efter alla prov vi hade stannade jag kvar i min tomma skola och tittade på tjejerna när dom övade sin dans. Sen kom Edom & Maria och härjade med sina röster, asså dom där tjejerna.. okej, lägg av. Fett duktiga. Jag och Thato drog till Max en snabbis, som inte gick vidare på väg tillbaks då vi fick kriga och springa på e fyran. Öppet hus, vi hade Tårgas, sen rast då jag, Efi & Mannos satt och kollade på uppträdanden, sen Vampyren, det gick bra, sista pallade jag inte, tittade på tjejerna istället som uppträdde. Efter det bad Söderberg mig att ta en granne som går i skolan med mig hem, så vi skjutsade henne hem, och nu är jag hemma. Jag slänger upp en dagens outfit, som jag tog nyss. Hann inte i morse, det är mörkt, så ursäkta mig.
Blazer är från H&M, leopard t shirt och höga jeans är från Weekday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0