Nada

Och så är man hemma. Jag måste sluta säga att jag ska gå hit och dit när jag inte blir så! Blir någon annan dag. Med optikern där alltså. Iallafall är jag hemma nu och "dunkar" Axwell. I huvudet, alltså. Ganska så skön dag, musiken var helt okej. Jag, Dimme och Niels hade så kul i det där ljud isolerade rummet. Ingen hörde vad vi sa.. skrek. När alla gick hem hade jag muntligt med  Lotta, om ekonomin. Gick åt himlen! Yani jätte bra. När jag undrade om jag ens var godkänd skrek hon ut absolut! Så, ja, det gick jätte bra. Jag och Maria härjade annars, typ hela dagen. Eller, halva då. Vi hade tennis bollar som vi kastade runt i ljusgården, vi dansade och försökte få med oss Bulent på scen, gick inte vidare.. men jaja. Haha that was my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0