My hometown

Vad gör jag uppe just nu? Ingenting, tittar på hus bara. Jeffle shit, måste steppa mitt game lite. Imorgon blir det restaurang med mormor och mamma till lunch, sen blir det gymmet, sen ska jag chilla och ta det lugnt. Ska prata med mamma imorgon.. om Las Vegas. Ja, jag vet att jag inte gillar LV men som sagt var det ju on the Strip. Googla fram det om ni inte vet vad det är.. jag gillar lugna LV, inte vilda.. där alla spyr åt höger och vänster. Finns väldigt fina hus här, typ fyra bedrooms med typ.. 2-3 toaletter, för mindre än en miljon. Och det där huset.. yani man tror det är mansion. Jaja, uppdaterar imorgon någon gång. Sleep tight. Well, I guess yall already are.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0