Liotta

Jag är kär i Ray Liotta. Abow, kunde inte sluta drömma om honom i natt! Helt sjukt. Jaja, är iallafall hos mormor just nu. Skolan var helt okej, svenskan var fett kul, skulle vara bättre om jag inte hade ont i magen. Sen var det basket, fett kul också. Vi låste ut Olivia och Maria, så dom fick traska i basket kläder i snö och slask. Sen hittade dom en annan väg att komma in ifrån. Jag fick prata med Ike lite, som gjorde vissa saker klara för mig, och sen chillade jag bara. Gick hem med Julia, eller ja, vi sepererade vid Mormor. Jag kom hit och åt lite mat, och nu väntar jag på att mamma ska komma och hämta mig. Kanske åka till GC och köpa linnen.. Jag har bild brist, så ni får några bilder från morfars dator, som jag har sparat. I mitten ser ni och till höger Ray Liotta.. asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0