Lidl

Hej på er! Sitter här i klassrummet med Malins kära dator. Har precis varit uppe hos Christina (SYV) & pratat om GUC. Öppet hus på lördag. Egentligen har jag möte med henne imorgon, men det blev nu också, lite. Vi pratade i typ tio minuter, och det var bara en punkt av många. Så imorgon får vi se vad vi kommer att ta upp. Nu har jag språk, där jag får göra vad jag vill så jag ska skriva lite statistik från SO:n, och sen har vi 40 minuters rast, igen. Man kan inte tjata, men men. Sen är det matte & NO tror jag.. vi kommer inte ha någon lärare på svenskan, måste jobba hårt. Måste dra upp till Lotta också och planera kemi provet! Jag måste bara skriva upp allt jag ska göra så jag inte glömmer bort. Nu ska jag gå in på GUC:s hemsida, och få lite extra fakta. Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0