Lak ja

Hej på er! Haha, jag ska berätta en grej.. på väg till mormor och morfar blev mamma kontaktad av någon, på mobilen, och hon log och ba "aa, aa nej men Gud, vad kul" sen gav hon mig tummen upp, jag ba yes, nu har jag vunnit cash, bror. Men nej, jag ska bli modell. Mer säger jag senare, men på lördag är det iallafall fotografering, i Stockholm. Här fick jag några detaljer, mer får ni inte hahaha.

Medtag gärna 2 ombyten för variationens skull och kom gärna osminkad så
makeup artisterna får sminka dig från grunden.
Besöket tar ca. 2-3 timmar och är du känslig så rekommenderar vi att ta
med sig egen mascara.



Men Gud, vad ska jag ha med mig? Ingen mafia tröja. Haha, men.. OMG. Stress. Måste låta mina naglar vila lite hahaha, jag måste även.. ÅH jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0