Home it was so many years ago

Saknar mitt andra hem mest av allt. I know it sounds corny, but I really do. Vill ni veta hur en konversation kan gå på Forever 21? Hi honey! How are you today? Okay sweetheart, 20 dollars, thank you doll. Okay sweetie, have a nice day. Bye hun! Asså va? Haha.. I Sverige kommer man inte ens dit om någon är påverkad. Jag ska dit snart, men åh. Jag vill tillbaka redan idag, redan imorgon. Här får ni några depp bilder.. haha, mest från Bornas kamera, men men. Orkar inte ladda upp bilder på mig från hans kamera. Here you go.. Och nej, det snöar aldrig där, det där va fejk snö. Titta på Bornas hand näst sista bilden, klantiga brorsan. Han hade skejtat i LA eller någonstans och ramlat, hahaha, asså jag dog när jag hörde men, I felt so bad for him :-/ Han har ärr kvar, om jag inte har fel.

Kommentarer
Postat av: nadia

OMG DONUTS

2010-11-05 @ 01:23:52
URL: http://parkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0