Genuhvive.

Jag har pratat med Maria på telefonen, har chattat lite med Porsha & Genevieve på Kik, som finns för alla mobiler, eller ja, dom som kan ha apps. Fett bra! Gratis också. Nu ska jag gå och tvätta mitt ansikte, sen ska jag hoppa in  i sängen och räkna matte på datorn, på ett sätt som är jätte kul! Kommer inte säga hur, för då kommer alla som har VG få MVG +, så. It's a secret. Lärde mig allt på en sekund. Tror nog att jag kommer överleva tomorrow. Vi har sovmorgon till tio i tio, men jag kommer gå på alla lektioner, ska räkna matte på NOn, jag har tänkt ut att Torbjörn kan hjälpa mig.. eller Hasse. Äsch, får ta sovmorgon nästa vecka istället. Är jätte stolt över mig själv, vet att ingen annan är det, men det är lugnt! Sånt får man leva vidare med. Sov gott!
LV, Nevada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0