Dance

OKEJ, jag ska förklara min hela Playboy grej nu. Haha, det är inte så många som vet om mitt Playboy hjärta, för jag har alltid varit rädd att folk ska missuppfatta mig, som om det är snuskigt eller något, men Playboy för mig är en helt annan sak. Okej, så. Jag vet att det är "dåligt" för en femton årig tjej att hon ska gilla Playboy, men som sagt är det en annan sak för mig. Jag hade en TV i mitt rum innan jag bytte rum förut, precis när vi flyttade in här. För längesen. Och då brukade jag ha lägsta volym på, och vänta tills klockan blev kvart över elva så jag kunde få titta på Holly, Kendra och Bridget på TV. Typ varje dag! Och jag var 10-11 år då. Då tyckte jag dom var vackra. Såklart tycker jag det fortfarande, men, nu är det en annan sak, har varit det ett tag nu. Jag blir skit glad när jag tittar på Girls next door, för att på något sett får jag jätte bra själv förtroende av det programmet, vet inte varför. Tro mig. Och det har blivit så att jag avgudar dom där tjejerna nu. Dom gör det för att dom har bra självförtroende, för att dom känner sig vackra i deras "skin". Och det peppar mig jätte mycket, jag bryr mig om mig själv mer nu. Exempel ska jag börja gymma för att komma mer i form, och få kondition eftersom att jag inte spelar så mycket basket längre. Nej, jag ska inte bli någon Paow/Kissie/Dessie som härjar och säger att folk borde träna för dom är äckliga annars, aldrig i livet. Jag gör det för att jag kommer att må så mycket bättre, det har jag alltid känt när jag har tränat. Och det här är tack vare Kendra, Bridget, Holly & Hef. Jag vågar ta på mig finare kläder, exempelvis, och ja, jätte mycket är tack vare dom. När jag blir äldre, eller om jag tex. tar hål i naveln, kommer jag inte skämmas över att ha en Playboy ring i naveln, eller gå runt med en tröja (when I'm older) med loggan på. För mig betyder det något. För mig är det inte fjortis! Eller jo, okej jätte många andvänder ju det som en fjortis logga, men inte jag! Mamma, hoppas du såg det här! Ursäkta om det flyger upp en tutte på TV, men.. Hahahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0