Castrol

Efter Subway åkte jag och Ella till FSK där grabbarna hade match, fett kul. Elr? Jag och Ella skulle lufta oss på balkongen, men då kom  Ike och strippade och såg inte att vi var där, så han råkade låsa ut oss.. Vi frös och blev piss nödiga, vi ringde massor med samtal tills Elle kom och öppnade. Jaja, killarna vann iallafall. Vi satt kvar efter alla hade gått och pratade med Dimme och Elle "mellan himmel och jord" som alla säger. Haha, sen bestämde vi att gå på bio. Vi skulle titta på Unstoppable, men det blev Paranormal Activity 2. Fett keff film, skit läskig, men fett kefft slut. Asså.. va? Jaja, ni som har sett den fattar vad jag menar. Jag låg på Ella hela tiden, och mina ben var på Dimme. Elias garvade ihjäl sig. Det var inte ens kul. Sen vid elva ungefär, rörde vi oss mot ankorna, men innan givk vi över den där pratande bron, där en kvinna sa att det var dom från filmerna som pratade med oss, sen skrattade hon som en häxa. Jag ville bara skrika. Sen sprang jag, haha.
Sen gick vi vidare till Varma Gubben och betedde oss som fulla fjortisar, första gången jag sitter på den där faktiskt. Varmt och skönt. Elias hade det också varmt & skönt.. sen åkte vi hem och dunkade musik i bilen i högsta volym. När vi skjutsade hem alla blev det Max, skit gott. Mozarella Sticks, pomfritt, varm cheese dip & lökringar. Fett, men fett gott. Nu blir det According to Jim, sen ska jag ta och sova. Imorgon är det gymmet som gäller, sen ska jag till någon ögonoptik, kan knappt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0