Bom bom bom

Det blev en CM kortis. Skolan var sämst, hann göra en VG ritning, fett kul, jag är bäst. Parker kunde ju inte ens.. fick göra hennes. Elr vare tvärtom? Nej, jag gjorde faktiskt hennes. Fyrishov, sen fick jag skjuts av Marias föräldrar tillbaks till skolan, skulle ha möte med Christina. Efter det åkte jag hem till mormor, åt och sov tills Borna från Karlskrona kom med mamma! Mormor visste inte att han kom, jag visste, jag filmade allt. Ja ba mormor vem är det som plingar på? Sen garva jag. Pratade även med morfar idag. Kul. Sen åkte vi och köpte sushi och åt lite, och när jag gick upp hade vi fått en bok från Louis Vuitton som jag redan har tittat igenom, och nu är jag här och ska fortsätta titta på TV. Imorgon är det öppet hus på GUC, kanske ska hämta upp Maria. Jag har laddat med frågor. Där är Hans som godkänner "mina" ritningar. VG here I come. Orkar verkligen inte MVG, jag vill verkligen, men jag kommer inte hinna. Till slutet av sommarlovet kommer jag säkert få MVG, om vi ska hålla på med ritningar. Men men.

Kommentarer
Postat av: nadia

ZAAAAAIK

2010-11-19 @ 23:19:26
URL: http://parkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0