Another day

Har varit i mitt "bad" i en timme nu, haha, och lyssnat på Parkers Spotify lista. Har bara haft kul och dansat runt. Varför gå till BJ när man har Parkers musik? Hahahaha sajkkk.. elr? Imorgon är det skola, haha godmorgon. Ja, iallafall kommer det vara en mycket lång dag. Eller nej vem lurar jag vi slutar 13:50, a men ändå. Vi kommer ha sämsta lektionerna. Musiken är ju fett tråkig med den här nya läraren, musik var mitt favorit ämne ju! Ahopp, iallafall har jag SO prov imorgon, så nu ska jag plugga 2-3 timmar. Inspired by Shajwan, för det är hon som är stolt & peppar mig! <3 När du känner att ingen tror på dig, gå till Chazz. Hon vet vad hon snackar om. Våra karriärer är G, alltså. Elr?



Kommentarer
Postat av: nadia

eeslootar vi so tidigt?

2010-11-15 @ 23:09:44
URL: http://parkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0