And together we'll fly

Ela skiles! Haha naej. Ligger i morfars säng just nu, helt utmattad. Resten av dagen kommer rent av suga. Imorgon klockan 15.15 kommer jag vara väldigt lycklig iallafall, 23 timmar, jag klarar väl det.. då ska jag bara ta det lugnt, vara hemma och ha me-time. Så skönt, känns som att varendra gång man är "ledig" så är man med någon. Nu ska jag ha tid för mig. Kanske gå till gymmet. Idag så fick vi iallafall våra nationella test prov tillbaka, jag, Viktor och Niels fick alla rätt! Ja, flera fick det men vi satt tillsammans idag, så kul. Dom där killarna är guldvärda. Ni kanske ser lite klotter, men haha, det är för att vi skrev massor med grejer för oss själva, för Malin hade bara satt en stjärna och skrivit något litet, Viktor härjade med sitt, jag var inte lika ego, dock. Men jag skrev på Niels papper, hahaha WELL DONE SWEETHEART. Nu ska jag bara ta det lugnt, sen blir det nog GC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0