And I need you now

Har precis kommit hem och ätit klart! Jag och mamma gick till Synsam och fick mina glasögon, ÄNTLIGEN! Var inte så excited som jag var när jag valde ut dom, vet inte varför :/ Sen gick vi till konsert huset för en mässa för fri skolor, där jag träffade på Tord som var min gamla rektor, sen träffade jag på Bornas gamla lärare som verkligen pratade högt om honom. Jag ringde upp honom och sa det, haha. Efter det gick vi hem och packade Talah's saker, hon ska få sova över Bornas kompis.. Jag kan inte ens förklara hur mycket jag saknar henne. Måste sluta deppa, haha.. det blir alltid såhär när vi reser! Vi skulle till Åland eller vart vi åkte, i TVÅ dagar. Vi släppte av henne hos Viktor, sen kom jag hem och börja gråta. Jaja, sen gick vi och hämta mormor & köpte kebab.. Nu ska jag hjälpa mormor lite med huset, sen ska jag titta på Criminal Minds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0