25th.

Kom precis hem från optikern! Det var skit kul! Och hon som hjälpte mig var så otroligt snäll. Jag visade henne mina darrande ögon, hon blev fett rädd, hahahaha. Hon ba, nej gör det igen! Det var jätte kul, vill göra om det haha. Jag hittade massor med glasögon jag ville ha, det blev mellan Marc by Marc Jacobs & Giorgio Armani. Jätte fina verkligen. Mamma gick för att betala Armani grejen, men då såg jag Cheap Monday glasögonen. Då small det, sksh. Jag ville ha dom på direkten. Dom var väldigt fina på mig, exakt det jag ville ha. Det och Wayfarers. Men nu tog jag dessa, eller nästan dom som på bilden, men bågarna eller vad det heter är smalare och det är metall. Bilden är från filmen Fletch, hahaha har ni sett den? Så rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0