You'll be a star

Skoldagen var så keff som den bara gick att bli, speciellt för att inte Åsa var där. Mrs. "PGA sjukdom" och grejer, pfft. Vi tittade iallafall på Love & Basketball, sen fikade vi. Sen var det skolavslutning då jag blev så sjukt äcklad på vissa egoistiska, och själviska idioter som går i min klass. Orkar inte med dom, jag tog det skit seriöst. Därför surade jag hela avslutningen, och det blev inte bättre när jag fick tillbaka mina betyg när jag såg att den där vampyren hade lovat mig en grej, men skrivit en annan. Men nej, det var ju tryckerifel. Eller vafasiken det heter. Stannade kvar hos Lotta en stund, sen åkte jag till Gränby, och köpte det jag visade er. Sen åkte jag till mormor och morfar och åt, och tittade på Elf. Drog hem vid åtta tiden och fortsatte titta på Elf hemma, med lite sushi. Kom hem, och var helt psykad på en person. Vart fan är nummer lappen till dig? Aja, Borna kom hem, ganska skönt. Dagen gick ju åt skogen, jag var ju helt taggad och glad. Ska gå och lägga mig snart, orkar inte vara vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0