Vilken stöt

Sitter i gaten nu och gör ingenting. Har ätit min medicin och mår illa nu. Är trött och tror nog att en huvudverk kommer med på köpet. Men annars så är allt bra. Kan allvarligt talat inte sluta tänka på Hanna OMG. Jag vet att vi är världens fjortisar och inte kan lämna varandra i tio dagar men allvarligt. Jag känner mig som en fjortis också men det får jag fanitamej (HAHA) vara! Hanna brände sig två gånger igår, först när hon skulle stryka Pers Dubai tröja, då skrek hon bull-F och precis då kom Torbjörn in hahahahahaha jag trodde jag skulle kissa igen. Sen brände hon sig när hon lagade brunsåsen då skrek hon bull igen så taken rasade. God jul, nu mmsade Linda mig, ska se vad det är. Bye, ha en jätte god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0