Svar på frågor!

Fick massor med frågor, tack till ni tre seriösa som frågade hahahaha. Nu kör vi.


Favorit tv show?

According to Jim & Everybody loves Raymond är bäst!


Favorit kändis?

Jag har faktiskt ingen favorit kändis.

 

Al eller Billy?

Billy. Förlåt.


Om du fick välja en plats i USA att bo på, vart skulle det vara?

Viewmont Drive som ligger i Hollywood Hills. Om ni googlar förstår ni varför jag valde just det stället.


Hur gammal önskar du att du var?

Gamlare än vad jag är nu iallafall så jag kunde få göra saker, så jag exempelvis skulle kunna få ta mitt körkort, för jag älskar att köra. Sen flytta till ett annat land. Det är ju min dröm, och jag måste ju vara gamlare för att kunna uppnå den drömmen.


Favorit klädesplagg?

Som vadå, det som är skönt? För jag har inget speciellt favorit klädes plagg men.. det som är skönt är mina UGGs, eller min Disney tjocktröja, den är obehagligt skön, alltså obehagligt att.. jag har en attachment to it, så den har blivit för behaglig, hahaha, confused.com


Favoritbloggar?

Dom i klassens. Tyvärr uppdaterar ju ingen så ofta, men -_-


Din favorit skådelspelare?

Jag har för för för många, men bla. Susan Sarandon, Meryl Streep, Al Pacino, Robert DeNiro.. för många för att nämna här.


Berätta om dina framtidsdrömmar?

Jag vill flytta till USA, alltså för alltid eller vad man säger, och bli en framgångsrik person eller något, i film industrin. Spelar ingen roll vad, om det är skådespeleri eller regi.

Postat av: Mille

Hur mycket älskar du mig?

Mycket.


Vem är du kär i?

Ingen alls. :) Är inte redo för att ha en pojkvän, själv känner jag att jag är föööör liten för det, ingen i våran ålder vet vad kärlek är ens, så varför bli kär när man inte är redo? :)


Varför är alla som heter Nadia så bäst?

Nu är det såhär att jag har inte tid för att sitta här och förklara det, för som både du & jag vet kommer det ta en jävligt lång tid alltså.


Om du fick vara någon annan människa för någon dag, vem och varför?

Hmmm, svår fråga. Skulle nog säga.. om jag var en man, Steve Carell för att han är en utav dom roligaste som finns. Jag skulle dött av mina skämt. Kvinna/tjej, då skulle jag nog ta.. Kendall Jenner, vet inte varför, men hon är så vacker & hon har världens roligaste & våldsammaste hahaha, systrar.


Så, det var det! Tack så jätte mycket för att ni frågade frågorna!




Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- söta ni är :)

2010-12-18 @ 14:53:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0