Say hi to success

Har varit en hemsk dag för mig haha, kan ju knappt sitta still utan att må illa. Klockan är kvart i sex på morgonen nu, när jag skriver det här. Ska lägga mig snart.. vi har fett fin utsikt. Min kusin och hans chaufför hämtade oss, min kusin är G, har saknat honom. Tatuerad över hela kroppen, hål överallt, Louis Vuitton skor, GANGSTA. Sen kom vi till hotellet, och det blev massor med problem men min kusin löste det, med hans gangsta beteende.. Han pratar engelska här. Men han bor här. Alla pratar typ engelska här, och femtio procent av Dubai är tydligen iranier. Ska inte snacka så mycket skit alltså.. Iallfall så börja dom tjafsa på engelska sen blev han sur och sa "Okay, so let me get this straight" då backade alla, och dom gav upp. Sen hämtade han sin chaufför och dåååå vann vi for sure. Jag levde på det här idag. Arabiska Doritos. Och Borna satt bredvid en Sheikh. Med fetaste LV väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0