Rock and roll is king

Sitter och tittar på Evan den alsmäktige eller vad den heter, den var min favorit film för något år sen. Den är så rolig! Kanske för två av mina favorit komiker spelar i den? Nu ska jag fortsätta äta mina frön.. morfar kom hem igår, vi hämtade honom från Arlanda och han hade ju lite mycket grejer till mig. Fyra feta påsar med frön, säkert ett kilo per paket, massor med tuggummin som jag ville ha, ville bara smaka på bubblegum från Iran, haha han ba eehhh.. vad.. vill du ha sa du? Sen hämtade han massor med komedi filmer. Snart blir det middag, sallad och edamame. Jag kör alltid på "nyttigt" på kvällen, eller ja, alltid och alltid, ibland, om jag har ätit onyttigt annars. Exempel äter jag Max/McDonalds till lunch, sen munkar till snacks, då äter jag något nyttigare på kvällen! Det är skit gott. Men morötterna pippar mina tänder.. men jaja. Fett gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0