Of a white Xmas

Fy fanken, alltså! Sksh, nej men jag är så sikken trött alltså! Morgondagen kommer inte vara rolig, kommer vara så dålig som det bara går att bli. Därför ska jag ta och sova nu. Jag orkar verkligen inte skolka, men ni förstår inte hur trött jag är. Jag vill bara att dagarna ska gå vidare snabbt som fan, så jag kan sova. Jag var så himla taggat för ett tag sen, men allt det här med att ha en oxe till lärare har tagit över mitt liv, och gjort mig så trött som möjligt. Behöver Rocky just nu.. älskade Balboa, jag kommer. Jag visar er vad jag menar i nästa inlägg. Förresten så kom Hanna, vi åt mat, åt dessert, tittade på Madea goes to Jail, och jag var så trött att hon fick låsa dörren och gå hem. Hahaha. ✌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0