No diggity

Jag vet att min blogg har blivit fruktansvärt tråkig, men ja. Så får det bli. Igår så åkte vi till Stockholm, åkte först till Vanak och åt, sen körde vi vidare. Jag fick med mig massor med fina saker. Det var jätte kul. Senare åkte vi till min farbror, som har fått en liten son. Det var så kul att hålla i min kusin. Han är fem dagar :) Efter det åkte vi hemmåt, då jag egentligen skulle sova över hos Parker, men det gick inte <3 FÖRLÅT. Istället fick jag vara hemma med en huligan som heter Hanna. Hon kom hit och jag deckade på golvet efter ett tag, hon är så rolig. Vi sov på soffan, och jag vaknade av att Hanna flög på mig imorse, hon ville gosa men jag slängde bokstavligen ner henne på golvet. Fett synd, men jag orkade ärligt inte med henne, hahaha. Nu ska jag visa vad jag har köpt, allt det plus ett bälte! Ett brunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0