Never love a wild thing.

Godnatt, orkar inte vänta på firri bilderna. Min kusin hämtar upp mig i morgon (idag), lite tidigare än vanligt, so I am way past my bed time. Idag kom min farbror förresten, jag, Borna & mamma åkte till en privat beach sailing club, fet security och grejer. Puff. Sen hämtade hans chaufförer upp oss, han kom med två bilar. Hahaha, en för oss, han ville bara säga hej & åka hem. Gullig <3 Sen tog han andra bilen och vi åkte vidare och shoppade. Bilder får ni i morgon. Eller idag blir väl det.
Min farbror när jag lärde dom mind game.
Jag: NO you can't take the same letter I just took, it doesn't work like that. Jag förklarar igen, om och om igen, och efter en timme;
F: OOOOOOHHHHHH!
Jag: YES you finally got it!?
F: No..
*Jag slår i huvudet*
F: I don't wanna play this anymore, stupid swedish game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0