Khodahafez

Hej, klockan är fem i två & jag skriver detta nu. Va? WTF. Ja ja, min kusin hade inte skärt av hans finger det var hans kollega, så.. Våran chaufför hämtade upp oss iallafall och vi åkte till The Emirates Mall, det var jätte stort och extremely complicated. Vi åt på PF Changs, AMAZING but spicy. Jag hade hört så mycket om PF, och hade alltid velat äta där men det finns ju inte i Sverige. Blev överlycklig när jag såg att dom hade det där. Pinkberry finns också där, då ville jag bara gråta. Sprang in till Forever 21, men det fanns ingenting fint. Bara en jätte fin knuckle ring jag egentligen skulle köpa till Hanna men den behåller jag själv, den är allvarligt talat så fin. Sen åkte vi till min farbror, (mammas) han är i Iran för business och kommer hem om två dagar, men vi hälsade på dom andra. Vi åt och tittade på film. Nu är jag hemma efter en vild åktur hem. Den sista bilden är inuti hotellet, jag tror att det är dom kändaste Sheikherna?

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- nice du :)

2010-12-26 @ 00:06:52
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0