It's Russell's birthday

Kom hem för en timme sen typ, har varit och vandrat runt i Marina.. fick med mig like souvenir saker, och Billabong armband som jag lackade ur på haha. Åkte till Jumeirah och satt på Starbucks ett tag innan vi åkte hem, och nu ligger jag i sängen och tittar på Kimora marathon! Visste inte ens att hon hade en show.. går på E! iallafall. Snart hämtar kusin vitamin mig, sen ska vi åka och ta några drinkar, sen blir det väl middag.. kommer sitta tyst som en mus, det kommer vara så kefft.. ugh. Hanna vet varför. Orkar ej. Älskar iallafall den tredje bilden, sån utsikt har vi när vi äter, vad har Sverige? En gran. Men jag älskar dig fortfarande bel suedi land hahaha.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0