Hej på er.

Godmorgon, eller? Juldans idag då, det var helt okej, stog med Jon för det mesta och tjatade varför inte Daniela kom. Jag smsade henne men fick inget svar så jag blev fett ledsen. Men sen såg jag Thato springa till någon, och vem var det? Daniela. Jag blev fett glad och kramade henne nästan för mycket. Mamma hämtade mig, det blev en drive in och vi körde vidare till Hanna. Kom precis hem, fyfan vad kul jag hade, som vanligt. Vi åt lite chicken wrap, som smetade sig överallt på mina byxor, sen åt vi mer mat haha usch vad jag är mätt. Åt precis en donut också, hur mycket ska jag kunna få i mig? Hungrig chey. Jag hade iallafall som vanligt jätte kul hos Hanna, Per dödade min mage, jag dödade Lindas mage. Började härja med den här Judith & Judit reklamen, fett rolig. Sen kom Janne förbi, då blev allt ännu roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0