Gott nytt ar

Hej pa er, ar hos uncle Freddie nu sa jag kan inte skriva med svenska bokstaver. Jag och Reza akte till Zoo, fett kul men fett synd hahaha vi gick till papegojor och Reza forsokte lara dom att saga fuck you och fuck off, alla stirrade pa oss. Samma grej nar vi at KFC.. jaja, that is another story. Innan akte vi till ett hus han fixade, kostade typ 30-50 miljoner kr, dom hade minst 7 bilar, Maserati, Range Rover och Ferrari, jag satt i bilen och njot medans Reza skrev pa kontrakt. Sen akte vi till the Zoo. Biljetterna kostade 4 kronor per person, alltsa atta kronor for oss. Fattar ni hur lite det ar? Och dom hade liksom alla djur ni kan tanka er. Mer an skansen eller kolmorden, dom hade till och med bjornar. Och giraffen sloska pa mig. Sa nara var vi. Reza fick flytta pa sig nar han skulle ta kort med min kamera sa inte spottet kom pa oss, haha. Ni vet som i Harry Potter nar Ron far hund spott pa sig? Sa sag det ut nastan. Vi gick vidare och Reza skulle sjalvklart stoppa in gras i skolpaddans oga, skolpaddan var typ 60 ar? Han var jatte gammal, fett synd jag slog till min kusin. Hahahaha, han ar sa rolig. Nu ska jag ata, snart ska vi ivag till Jumeirah Beach? Eller nagonstans.. min farbror har utsikt over hela Dubai, bokstavligen over hela Dubai, sa vi behover nog inte rora pa oss. Fast.. vi ska anda gora det. Jaja, vi ses nasta ar. Love u all. This is perfection. KS for life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0