Good morning!

God morgon! Jag vaknade för ungefär en timme sen, sov över hos Hanna. Igår åkte jag och Hanna till stan med Borna och julhandlade, jag brände av ganska mycket.. till hennes familj.. Sksh, jag köpte fett mycket till mig själv. Två halsband, mat, tidningar och en tröja. Visar allt sen. Sen åkte vi till bio, och vi kollade på Red, dom bredvid oss hade sämsta humorn jag ville bara smacka till dom och fråga varför dom garva hela tiden? Jaja, skit, skit, skit bra film, ger den 4,5/5. Eller kanske en fyra. :) Sen åkte vi till Ica och köpte massor med bak saker. När vi åkte hem till Hanna så hade dom lite gäster, fett kul, vi körde Mind map, fett kefft. Jag gav Linda hennes julklapp, hon var skit ivrig så hon öppnade den på direkten, och börja skryta för alla om vad jag hadeSen bakade vi lite muffins, klockan halv elva eller vad det var, klockan tolv ungefär gick alla hem, och jag, Per & Hanna satt uppe och tittade på Saturday Night Live. Fett kul, men Per stack after the akward circumstances.
Edit: skrev detta för två timmar sen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

I love you.

2010-12-19 @ 21:25:04
URL: http://hannag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0