Everybody loves Raymond

I make her say, domdomdomdommmmmm... Popopopopopoker face.. Sitter in the livingroom här nere, och väntar på att mamma ska sluta prata med hennes kompis.. har tagit över hennes dator medans. Här får ni några bilder jag precis tog. Nu ska jag titta på Daniel's video klipp, Mr. Baldwin :) Oh so cute! Han försöker verkligen filma sina barn varje dag för att ha minne när dom blir stora. Han har redan gamla barn, men nu har han två små fnuttingar :) Ni ser han mannen där nere med en bebis i handen, i mitt gamla inlägg? That's him. Gillar ni Cold Case, vet ni säkert vem han är. Danny är så bäst. Such a great support.
€ 



Kommentarer
Postat av: nadia

första bilderna är milf, sen kom fulaste bilden HAHAHAHAHAHA jag dog

2010-12-06 @ 00:32:58
URL: http://parkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0