Dag 20 – Din favoritidol och varför Dag 21 – Den här månaden Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Dag 20 – Din favoritidol och varför
Vet inte.

Dag 21 – Den här månaden
Haha, den här månaden.. ja du, firade julen men the Gustafssons, dagen därpå firade jag den riktiga julen i Dubai, och jag har bara haft kul. Idag är det 2011, igår var det 2010.

Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
När jag är glad lyssnar jag på Drink to that med Rihanna, eller Walk the Line remix med Laurent Wolf, ledsen lyssnar jag på allt med The Afters och Leeland, älskar The Afters' Start Over, och när jag är uttråkad lyssnar jag på Rihanna's nya album Loud, uppspelt så är det Walk the Line remix igen, och arg så.. The Afters och Leeland. Tråkig lista, men så får det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0