Dag 14 – Den här veckan Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig

Eftersom att jag åker till Dubai imorgon som jag har sagt femhundra gånger, så gör jag två dagar. Idag och imorgon.
Dag 14 – Den här veckan
Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig

Den här veckan
Jag och Hanna sitter faktiskt och pratar om det, vi har varit med varandra hela veckan, och hon sitter bokstavligen och gråter nu för att jag ska åka imorgon. Ja, jag har varit med henne hela veckan, hela veckan. HELA VECKAN. EN dag utan henne? NEJ. Just precis. För vi kan inte leva utan varandra. Fjortisar for life. Så, jag har varit med familjen Gustafsson's hela veckan, vilket betyder kissa på sig och garva ihjäl sig.

Dag 15 gör jag i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0