Dag 07 – Vad är kärlek? Dag 08 – Min dag

Dag 07 – Vad är kärlek?
Dag 08 – Min dag
Jag är för ung för att veta vad kärlek betyder, men.. nej. Jag kan bara säga, fråga Khloe Kardashian vad kärlek är. Hon kommer säga Lamar Odom.

Min dag har ni väl redan läst om? :) Men jag och Hanna och Borna åkte till Arken där vi umgicks (yä Dessie ord) med Kimba (en papegoja) och pratade med den lillen lite, sen åkte vi vidare till City Gross, min favorit affär. Fick med mig en mascara hem, som jag inte ens visste fanns i Uppsala. Jag vet att jag har blivit dålig på att visa upp vad jag har köpt, men jag gör nog det imorgon, för då ska jag ha på mig mina nya saker. Alltså, en tröja & två halsband. Nu sitter jag och tittar på Baby Mama, skit roligt, alla i SNL spelar där, så det är så roligt. Går på TV3 just nu! Här får ni en bild på mig och Per & Linda, yani dom jag  har spenderat hela dagen hos! <3 Bilden var hemma hos mig på min födelsedags fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0