Dag 06 – Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Okej, dag sex. Egentligen fem, men sex får det bli nu eftersom att jag skippade en förra gången. Dag 06 – Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv.
Här har vi ett nytaget, i skolan, ganska överdrivet smile men det får duga. Love being happy.
15 intressanta fakta? Okej..
1. Jag ville bli en sån som sminkade personer förut, älskar att sminka folk.
2. Jag bor i USA, några minuter från Hollywood.
3. Jag har en jamaicans kusin, hahahaha.
4. Jag slutade på basket pga en fint som inte satt.
5. Jag älskar "christian" musik.
6. Jag är kristen, inte muslim.
7. Jag tror på djävulen, och jag tror på att han finns i nästan alla.
8. Jag har varit vegetarian.
9. Om en lärare går mig på nerverna blir det möte.
10. Jag blir irriterad otroligt lätt (Hej Nadia Parker med dina blodiga byxor)
11. Jag måste ha TVn på även om jag inte tittar, annars blir jag rädd.
12. Jag går till skolan endast för mina vänner. För det mesta.
13. Jag duschar ganska, ganska, ganska så länge, varannan dag.
14. Jag har tre hål i svanskotan.
15. Jag tycker att vatten är heligt, dricker minst en liter om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0