Dag 05 – Mina syskon

Istället för dag 4, gör jag dag fem! Ni vet, på dom här frågorna? Okej. Mina syskon är frågan. Jag har en bror, han heter Borna och är 21 år. Han bor i Karlskrona, så jag träffar honom lite sällan nu för tiden! Han är fett cool, vi har nästan samma drömmar, inte drömmar, men vi gillar allt inom media och sånt, så han hjälper mig mycket med min "karriär", eller min dröm karriär. Mitt första ord var hans smeknamn! Han är så fetans rolig, och han kör som en galning, speciellt när han får låna Hannas bilar, ni kan fråga henne, haha. Han brukar lära mig självförsvar, och det slutar alltid med att hans polis grepp får mig att gråta, så då ska han försöka dansa åt Pussycat Dolls för att få mig o le igen. Jag har massor med videoklipp på oss när vi var små, vi brukar alltid skratta tills vi får ont i magen. Massor med videoklipp när vi var bebisar och sprang runt i Las Vegas, eller ja, jag var en liten bebis i barnvagn, men han.. haha. Och massor med videoklipp från hans kalas i LA eller OC, eller vart vi än var.. så kul. Jag har alltid kul med han. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0