Dag 01 – Presentera mig själv

Okej. Jag heter Nadia, med ett par mellan namn men det kan vi skita i. Jag går i nian, bor i Uppsala och USA, och ja.. vad mer kan jag säga? Jag har en bror.. jag har en hund, och jag har en guldfisk, också. Mina intressen är väl att regissera, inte för att jag får göra det så ofta, men när jag väl får göra det så försöker jag mitt bästa. Jag gillar även att spela in kort filmer, där jag "agerar" själv också. Jag gillar att sova, länge. Och jag gillar sushi. Jag tänder på gamlingar, fråga bara Olivia. Jag älskar tatueringar, och planerar på att skaffa flera stycken. Dock inte sleeve tatueringar, man får inte acting jobs för det. Hmm.. där har ni mig, Nadia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0