California king bed

Hej på er. Längesen jag gjorde sånt här inlägg. Kom precis till Hanna. Åt på resturang med mormor och morfar som har deras femtio års anniversary idag <3 De skulle vara i London just nu men Heathrow är ju fucked up just nu så.. Gick till Hanna efter det och spelade lite mind game med alla. Vi hade en lång pratstund med Mathias. Sen gjorde vi ingenting, och vid halv ett ungefär tog vi en promenad till Mathias då jag slängde Hanna i snön. Asså jag dör vad hon krigade. Vi var där i en kvart ungefär, och vi sprang hemmåt. Sen kom vi hem och jag försökte döda Hanna men karma hit me och här slutar jag med en skrapad armbåge och en hjärnskakning och lyssnar på Rihanna. Godnatt. Swallow the Pride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0