Axe

Kom precis hem.. Uncle Fred hämtade mig och vi åkte till Jumeirah och chillade tills min kusin kom, vi åt på sydafrikansk resturang & hade det jätte kul. Efter det åkte vi och åkte lite bilar, min farbrors grejer, Bentley, Lambo, Aston Martin osv. Bentley'n satt jag kvar i och pussades i den, haha den är så fin. Åkte runt, och sen fick jag min julklapp från min kusin. Chanel Jumbo <3 Sen köpte jag två Alexander McQueen scarfar. Vi åkte hem till dom sen och åt som vi gör varje kväll, vi hade jätte kul och pratade i flera timmar och jag deckade ju åt min farbror hela tiden, varenda minut. Asså jag förstår inte hur en person orkar att vara så rolig. Jag ville blanda drinkar som jag självklart fick göra, fett kul, jag hade i soda så drinken exploderade när jag shaka den, sen när min uncle skulle prova den la han tillbaka den på bordet och satte sig på stolen, någon hatade den.. hahaha. Idag vet jag inte alls vad som händer, men imorgon ska vi åka båt och ha en shark fishing.. fyfasiken, sen ska vi åka dirt bike och på fredag blir det Al Ain Zoo. Den näst sista bilden är på mig och min kusin vitamin, ni vet när jag åkte till Toronto, minns ni min kusin Mona? Det där är hennes bror. Den sista bilden är den vackra utsikten vi hade när vi åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0